czwartek, 11 września 2014

Klucz do twej podswiadomosci



 Klucz do odczytania  podświadomości!!! Co chce  cie przekazać inna  osoba  jeśli  wybiera określony  simbol?

Meta-karty
Przykłady programów, z którymi można spotkać się przy wyborze tej czy innej karty

Młyn
-zależność,  trzymam się tego, co mnie męczy
-należy coś udowodnić
-boję się ryzykować i męczy mnie zmuszanie się do działania

Ogień
- ja muszę
- moje życie to aktywność, którą bardzo ciężko powstrzymać
-kieruje siła

Twierdza
-chcę ochronić swoje terytorium
- w głębi duszy czuję, że życie to jedna wielka komplikacja
-asertywność bardzo słaba lub wzmożona

Kogut
-chcę, żeby inni zauważali moje potrzeby
-boje się być ofiarą
-staję się ofiarą
-chcę wypowiedzieć swoje zdanie

Łabędź
-emocje przeszkadzają zobaczyć świat z innej strony
-chce znaleźć swoją jedyną drogę
-mój świat wypełniony jest odczuciami i są one często podpowiedzią do działania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz