piątek, 20 grudnia 2013

Mam pytanie



Witam  wszystkich moich czytelników! Pisze bez tłumacza)) tylko sama - bardzo mi na  tym zależny żeby odzyskać odpowiedz

Przed Świętami mam pytanie

Wszyscy  wiedza ze  moja  wiedza nie jest wzieta z oceanu internetowego)) tylko  moich praktyk i doswiadczenia i teraz wydawnictwo i Akademia już która   ma  nazwe Ezoland wchodza w produkcja filmow szkoleniowych, co  moje drodzy czytelnicy chca ogladac na  filmie?

Tarot? (zdrowie - karma - terapii - bizness)
Numerologia?
Runy?
Karty Lenormant?
Psychologia Ezoteryczna?
Praktykum z  Meta - Kart?

bardzo  czekam na waszy propozycje i od waszych zyczen bedzie zalezala nasza możliwości podarować wam to czego  się chce!

Emma Lange








4 komentarze:

  1. Cześć, najlepiej będzie jak obdarujesz nas wiedzą z dziedziny w której jesteś najlepsza :-)

    Gdybym miał wybrać jedno z powyższych, zdecydowałbym się na Tarot. Symbole są dookoła nas a my je ignorujemy.

    Pozdrawiam Serdecznie i Wszystkiego Naj

    Konopix

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obszar psychologii ezoterycznej, cykli przyrody, oddziaływań przyrody i świąt celtyckich, słowiańaskich i druidzkich. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze bedziemy sie starac))) teraz byc cykl runiczny))) odkrywamy runy z nowej strony i nowymi znaczeniami. Wszystko zalezy od pozycji i rozkladu))

      Usuń