środa, 16 kwietnia 2014

moje rozmowy o ukrainie z kolega))

Jesli muwic o Ukrainie  to mnie dzis  napisal kolega - ktory mieszka  w  Lugansku, miejscie gdzie  teraz jest  powstanie sil ktorzy sa za federacja i nie chca byc podpozadkowani nowej wladze. A apropo  nowej wladzy - Poroszenko (ktory jest kandydatem w  prezydenty) skonczyl moja  szkole i moje  rodzice znali jego rodzicow)) swiat  jest  maly)))

o to  rozmowa - odpowiedz na  pytanie  co u was tam  slychac-

Эммочка, я сам немогу понять половина беркута стала на зашиту сомих себя ..
И прикрываются Русскими  
Зная, что Росияни помогут. Коротко скажу нас как Украину заберут и поделят.
Я хотел , чтоб Чернигов зобрал( Батько Лукашенко) этот человек самый лудший чем Путин и Янык ...
Унас в Украине за батька Лукашенка пасть порвут и моргало выколят.


tlumacze poniewarz  jest duzo naszych wypowiedzeni i zwrotow

Emmo sam nie wiem co sie dzieje, polowa Berkuta stanela w swej obronie ... i przykrywaja sie russkimi w nadzieje ze russki pomoga. Krotko powiem ze chyba  Ukraina bedzie podzielona. Chce zeby Chernigow zabrala Bialorus (Lukaszenko) ten czlowiek jest  lepszy od Putina  i  Janukowicza ...U  nas na  Ukrainie  nie  mozna zle  sie  odzywac  o Lukaszenko (tak go tam szanuja). ...

No i to sa moje znajomi))) codziennie wymieniamy sie wiadomosciami))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz